رمان سرا | دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های احساسی

طبقه بندی موضوعی

دانلود رمان چال گونه نودهشتیا

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۰۰ ب.ظ

دانلود رمان چال گونه نودهشتیا

دانلود رمان چال گونه نودهشتیا

دانلود رمان چال گونه نودهشتیا

نام نویسنده :فاطمه زارعی
نام رمان :چال گونه
ژانر :عاشقانه ، طنز
هدف از نوشتن: استفاده از دست آورد ها .
خلاصه : یک دختر به اسم بهار، مقاوم و شیطون و جذاب؛ که زلفش گره خورده به زلف پسر قصه ما آرمین خان فلک زده که باید این بهار و بگیره .

 

مقدمه :

اگه تقدیر و قسمت بخواد دو تا رو بهم برسونه هیچ کس جلو دارش نیست .

این دختر قوی

خوب

دوست داشتنی گاهی

سنگ دل

مغرور و لجباز میشه

اما پسر قصه ما هم

جذاب

منطقی گاهی

غیرتی و عصبی میشه.

رفتار هر کس رو در مقابل محیطی که قرار گرفته، باید سنجید این وسط نه آرمین و نه بهار مقصر هست .
**
خوابِ خواب بودم که ناگهان یک ماساژور داخل اومد ؛ از همون دورا دور برام دست تکون داد .

به به خدا از خانومی کمش نکنه ؛ بالا سرم اومد که ناگهان تخت شروع به لرزیدن کرد .

ایول دستگاهش رو حتما روشن کرده ؛ وایستا وایستا من که خوابم، بابا دم خودم جیز . نگاه کن کیفیت خواب فول اچ دی .

ای بابا جنبه ی تعریف هم نداره ، دستگاهش خاموش شد؛ ناگهان دوباره روشن کرد .

صبر کن ببینم ، خاک برسرم گوشیم رو سایلنته داره زنگ می خوره .

من چه جوری تخصص گرفتم با این وضعم الله و اعلم .

جواب دادم .
– هو…م

صدای جیغ و ویغ شیدا تو گوشم پیچید .

_چرا جواب نمی دی ؟ الهی گره کفنت و پاپیونی ببندم .

یک نیم نگاه به ساعت کردم ؛ او…و ساعت ?:??صبح هست .

+احیانا ملت ساعت ?:??صبح ، به جز تخت جای دیگه ای هم هستن ؟

_معلومه که هستند ، داماد دکتر سیدی رو می خوان اتاق عمل ببرند .

+خب ببرن به من چه، می خوای برای سلامتیش ختم قرآن بزارم .

_منگول تو باید بالا سر عملش باشی .

دستی تو سرم کوبوندم ؛ البته با این کار، گوشیم رو تخت افتاد .

نفهمیدم چطور قطع کردم؛ سر سری یک مانتو شلوار پوشیدم و مقنعه ام رو هم سرم کردم و گوشی و سویچ روبرداشتم و حرکت کردم . از اتاقم بیرون اومدم ؛ پله ها رو دو تا یکی پایین اومدم که شاتالاق به یک چیز به شدت محکم خوردم .

+ای تو روح عمت ، ما که اینجا ستون نداشتیم .

سپهر _خواهری ستون ندارین داداش دارین که . مریضات حالشون بد شده ؟

+برادر من ، اصول دین می پرسی ها ! خوب معلومه دیگه، پ ن پ تلق تلق دارم سرزده میرم ذوق زده شن؛ به بابا هم بگو که رفتم.

منبع:romansara.org منبع:romankade.com

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۸/۰۱
  • ۳۵۴۵ نمایش
  • alireza gh

دانلود رمان چال گونه نودهشتیا

نظرات (۲)

سلام راستش هنوز رمان رو نخوندم ولی بنظر رمان خوبی باید بیاد من میخونم اگه خوشم اومد براتون قلب میفرستم ممنون😉❤

عالللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی